Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, facilitar un accés més ràpid als mateixos i personalitzar mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús.Podeu obtenir més informació a la nostra política de cookies

x
VOLEM TENIR-TE INFORMAT

Inspeccionem la xarxa de clavegueram de Cervera
divendres, 22 / setembre / 2017
Clavegueram

Des del mes de juliol i fins a l’octubre, estem realitzant les tasques d’inspecció dels 56 kilòmetres que integren la xarxa de clavegueram de Cervera amb l’objectiu d’avaluar l’estat de funcionament de la xarxa i detectar possibles deficiències en les instal·lacions.
La xarxa de clavegueram és una part essencial del cicle urbà de l’aigua que compleix amb tres funcions bàsiques: d’higiene, evitant el contacte de les aigües residuals amb l’ésser humà; d’anti-inundació, minimitzant l’efecte de les pluges; i de protecció mediambiental, evitant l’abocament d’aigües residuals. Per aquest motiu, és fonamental modernitzar la gestió dels claveguerams municipals i obtenir la millor eficiència, sostenibilitat i transparència.
Les inspeccions de la xarxa de clavegueram es realitza mitjançant càmeres fixes de perxa, que són dispositius amb un element telescòpic (perxa) que permet els operaris realitzar inspeccions des de l’exterior dels pous i revisar no només el mateix pou, sinó també un tram important dins les instal·lacions i avaluar el seu estat. L’ús de les càmeres fixes de perxa eviten la necessitat d’accedir a la xarxa i, per tant, es redueixen riscos operatius.

NETEJA AVANÇADA: MILLOR ESTAT DE CONSERVACIÓ DE LA XARXA
Gràcies a l’ús les càmeres fixes de perxa i l’eficiència de les inspeccions, hem pogut aplicar l’anomenat sistema de neteja avançada en el manteniment de la xarxa de clavegueram de Cervera. Amb aquest sistema s’assoleix un millor estat de conservació de la xarxa, modificant les periodicitats de neteja i optimitzant els costos de manteniment en funció de les seves característiques i necessitats. Es defineix on, quan i amb quins mitjans és més recomanable realitzar cada actuació. La utilització d’aquesta nova tecnologia permet obtenir més informació de l’estat dels col·lectors i d’altra banda, l’optimització de recursos fa que es puguin assolir nous objectius més ambiciosos en la gestió del servei.

 

:


Aigües de Cervera, la nova companyia d’aigua a Sanaüja
divendres, 1 / setembre / 2017
Sanaüja

Incorporem en la nostra gestió el servei d’abastament d’aigua potable de Sanaüja.

Aquest canvi en la gestió del servei es realitza garantint la qualitat del mateix en tots els aspectes, i no és necessari que els clients facin cap tràmit addicional. Tampoc implica cap diferència en les tarifes de subministrament del punt de servei.

Posem a disposició dels clients les següents oficines presencials d’atenció al cient:

  • Cervera – Av. Duran i Sanpere, 7. De dilluns a divendres, de 10 a 13.30 hores.
  • Tàrrega – Plaça del Centenari, 2. De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.
  • Ponts – Av. Font Valldans, 1. Dimecres, de 10 a 14 hores.
  • Guissona – Plaça Bisbe Benlloch,1. Divendres, de 8.30 a 13.30 hores

:


EASCS presenta els seus programes didàctics
divendres, 7 / abril / 2017
imatge 2

El passat mes de març, representants d’Aigües de Cervera es van reunir a la Paeria de Cervera amb Ainhoa Barrionuevo, regidora de joventut i educació, i amb portaveus de les escoles de primària de la localitat. A la reunió es van presentar als assistents les diverses activitats didàctiques que Aigües de Cervera porta a terme perquè els escolars coneguin des de ben petits diferents aspectes del cicle urbà de l’aigua.

Per una banda, es va parlar del programa educatiu Aqualogia que explica mitjançant recursos educatius digitals i interactius els usos de l’aigua i com utilitzar-la de manera sostenible. D’altra banda, també es van distribuir a les escoles els fulletons del Cicle Urbà de Cervera, uns quadríptics on s’explica de manera molt clara quin és el recorregut que l’aigua segueix a la ciutat, des de que s’extreu del medi fins que hi retorna, passant pels processos de distribució i depuració. També es van oferir les instal·lacions d’Aigües de Cervera perquè els estudiants puguin fer-hi visites i veure de primera mà els temes explicats a classe.

Amb aquestes activitats, Aigües de Cervera busca conscienciar als escolars sobre la importància de l’aigua, a més de potenciar la participació i la interacció dels alumnes mitjançant l’ús de noves tecnologies. Tant amb Aqualogia com amb els quadríptics del Cicle Urbà de Cervera, els alumnes de primària es diverteixen al mateix temps que aprenen a respectar el medi ambient i a fer un bon ús dels recursos.

:


ELS CLIENTS PODEN TRIAR EL DIA EN QUÈ VOLEN PAGAR LA SEVA FACTURA DE L’AIGUA
divendres, 10 / març / 2017
imatge

Aigües de Cervera aplica un nou sistema de pagament més fàcil i còmode per als usuaris. A partir d’ara, els clients tindran l’opció de decidir quin dia del mes volen que la companyia carregui el seu rebut del consum d’aigua. D’aquesta manera, Aigües de Cervera garanteix als usuaris més llibertat a l’hora de realitzar el pagament i els facilita l’organització i la gestió de les seves despeses.

Per tal de poder gaudir d’aquest servei, els clients hauran de tenir el rebut d’Aigües de Cervera domiciliat. Seguidament, hauran de fer la petició a la companyia a través d’una de les següents vies: trucant al telèfon d’atenció al client 902 250 070, escrivint a l’apartat “Contacta” de l'Oficina Virtual o apropant-se a la seva oficina habitual

Un cop s’hagi aprovat la sol·licitud, es generarà la factura amb la periodicitat que l’usuari tingui assignada i es comprovarà si hi ha un dia preferit de pagament. Aigües de Cervera retindrà l’enviament del càrrec al banc fins el dia triat pel client. D’aquesta manera, l’usuari rebrà el càrrec el dia elegit o uns dies després, però mai serà abans de la data escollida. 

:


LLANCEM LA QUOTA FIXA MENSUAL PER PAGAR EL REBUT DE L’AIGUA
dijous, 29 / desembre / 2016
Tarifa plana

Des d’Aigües de Cervera oferim als nostres clients un sistema capdavanter a tot Catalunya de pagament d’una quota fixa, el qual suposa un important avantatge per a les famílies, que d’aquesta manera sabran exactament quant hauran de pagar cada mes, independentment del consum realitzat.

Es tracta d’una nova modalitat de pagament per la que cada mes l’usuari abona una quantitat fixa en concepte d’aigua i passats 12 mesos, la regularitza. D’aquesta manera, les famílies poden fer una millor planificació i distribuir les seves depeses habituals de manera uniforme. El sistema no suposa cap canvi en les condicions del contracte. Els comptadors es segueixen llegint i es continua facturant amb la mateixa periodicitat que cada titular té assignada. L’únic que canvia és la quantitat que es paga, ja que es distribueix per mesos amb una quota plana que es pot sol·licitar i donar de baixa en qualsevol moment i sense despeses afegides.

En donar-se d’alta al nou sistema, proposem a l’usuari una quota mensual a pagar basada en l’històric del consum real del client. Al cap de l’any es regularitza l’import abonat i si s’ha pagat més del que s’ha consumit, des d'Aigües de Cervera retornarem a l’usuari la xifra cobrada de més. En cas contrari, el client pagarà la diferència que, segons quina sigui la quantitat, es podrà fraccionar automàticament en tres mesos. La sol·licitud d’alta d'aquest sistema de pagament, anomenat 12 Gotes, es pot fer a l’Oficina Virtual, al centre d’atenció telefònica o a l’oficina de la companyia.

:


Aigües de Cervera signa un conveni amb la Paeria per a la creació d’un Fons de Solidaritat
dimarts, 22 / novembre / 2016
mans

El conveni signat entre Ramon Royes, paer de Cervera i David Gall, gerent d’Aigües de Cervera, preveu la creació d’un Fons de Solidaritat per a l’exempció de pagament del deute corresponent al consum d’aigua, incloent impostos i tributs, a aquelles unitats familiars que estiguin en situació de vulnerabilitat econòmica.
 
Amb la signatura d’aquest conveni es pretén donar servei a persones que tenen dificultats per fer front al pagament del rebut de l’aigua i que es troben en situación de risc d’exclusió. Les persones interessades en aquest ajut hauran de posar-se en contacte amb els Serveis Socials de la Paeria, des d’on gestionaran amb Aigües de Cervera l’aplicació del Fons de Solidaritat per cobrir així l’import de rebut. El conveni, que es va aprovar al Ple de la Paeria del passat 28 de setembre, tindrà una vigència d’un any.

:


Un got, un gest pel medi ambient
dilluns, 22 / agost / 2016
Camapanya gots

A Aigües de Cervera som conscients de la importància de respectar l’entorn que ens envolta i tenir cura de la flora i fauna que en ell habita. És per aquest motiu que treballem dia a dia per prendre mesures i realitzem campanyes per preservar-lo.

Recentment, per conscienciar sobre la importància de tenir cura del medi ambient, hem iniciat una nova campanya – “Un got, un gest pel Medi Ambient” - per reduir l’impacte que suposa la impressió de factures en paper. D’aquesta manera, obsequiarem* amb un got plegable a totes aquelles persones qui sol·licitin el canvi a la factura sense paper de forma presencial a les nostres oficines, una opció gratuïta i responsable amb el medi ambient.

Aquesta iniciativa pretén minimitzar l'impacte que suposa l'ús del paper, fent més sostenible i eficient la comunicació alhora que contribuim a la reducció de residus gràcies a la reutilització.

*Fins exhaurir existències.

 

:


Aigües de Cervera celebra el Dia Mundial del Medi Ambient
dilluns, 6 / juny / 2016
Depuradora de Cervera

Aigües de Cervera, ha assumit el compromís de gestionar els recursos naturals d’una manera eficient i sostenible per a la protecció i conservació del medi ambient.
Per promoure la importància de respectar i cuidar l’entorn Aigües de Cervera dins de la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient, ha realitzat visites amb els treballadors a l’estació depuradora d’aigües residuals de Cervera. Durant la visita, el responsable de depuració ha explicat al personal de la resta de departaments les diferents etapes del procés de tractament de les aigües residuals del municipi fins a la restitució de l’aigua al medi natural i ha posat en relleu la importància del procés de depuració dins del cicle integral de l’aigua per preservar l’entorn natural que ens envolta.

:


Simulacre d’incendi a l’estació depuradora de Cervera
dimecres, 10 / febrer / 2016
Operari durant el simulacre

Aigües de Cervera, involucrada en la millora contínua del servei i en la salut i seguretat dels seus professionals, va realitzar el passat mes de gener un simulacre d’incendi a l’estació depuradora d’aigües residuals de Cervera. En aquesta actuació, hi van participar 10 professionals encarregats del manteniment de l’estació depuradora del municipi.

L’objectiu del simulacre ha estat actualitzar la informació teòrico-pràctica en cas d’incendi a les instal·lacions, amb la finalitat d’actuar de manera correcta en situacions d’emergència i garantir la continuïtat del funcionament de l’estació depuradora en tot moment.

Aigües de Cervera realitza formacions periòdiques en matèria de prevenció de riscos laborals als seus treballadors i treballadores en la cerca del continu aprenentatge i de la màxima seguretat en el lloc de treball.

:


Aigües de Cervera fa actuacions de millora a les instal·lacions
dimecres, 30 / desembre / 2015
compressor estació La Ratera

A Aigües de Cervera tenim el compromís de millorar continuament el nostre servei, amb aquest objectiu hem realitzat diferents actuacions de les quals destaquem algunes de les més recents que han suposat un benefici tant per a les instal·lacions del municipi com per als usuaris del servei.

Hem renovat el compressor de la flotació de l’estació de tractament d’aigua potable de Ratera. La instal·lació d’un compressor de nova generació, més eficient als compressors existents, permet funcionar en continu la flotació, sense aturades puntuals. La flotació i la filtració per carbó actiu són els processos més importants en el procés de potabilització de l’aigua que es realitza a l’ETAP de Ratera.

D’altra banda, hem renovat la instal·lació elèctrica de la estació depuradora d’aigües residuals de Cervera. La renovació dels quadres de comandament i protecció generals de les instal•lacions elèctriques de baixa tensió, garanteixen la  protecció contra el contacte directe i indirecte.

A més, a llarg d’aquest any 2015 hem substituït 400 comptadors domiciliaris del parc de comptadors de la població de Cervera. Els nous comptadors estan equipats amb emissor per telemesura.

La telemesura és un innovador sistema de lectura de comptadors a distància que aporta grans avantatges. Amb la telemesura,  els comptadors es comuniquen amb un centre de recollida de dades, de forma que no és necessària la intervenció d’una persona “in situ” per prendre la lectura dels comptadors d’aigua. La conseqüència directe és la millora de la qualitat de la lectura per eliminació d’errades i la resolució dels accessos difícils, respectant la privacitat del client, avantatge molt important en els casos on els comptadors no es troben situats a les façanes dels immobles.

Durant el proper any es continuarà amb la planificació d’implantació d’aquesta tipologia de comptadors.

:


Avís: AIGUA APTA PER AL SEU CONSUM
dissabte, 7 / novembre / 2015
Operari

Aigües de Cervera informa:

Han sigut resolts els problemes tècnics puntuals que van originar valors de terbolesa superiors als límits establerts per la reglamentació vigent, Real Decret 140/03 de 7 de Febrer. Així doncs, informem que s’ha restablit la normalitat en el servei i  l’aigua és apta per al consum humà complint amb els criteris sanitaris de la qualitat de l’aigua.

Per a consultes, podeu posar-vos en contacte amb EASCS.

Oficina de Cervera

Avinguda Duran i Sanpere, 7 - 25200 Cervera

Horari: De dilluns a divendres, de 10.00 a 13.30 h.

Telèfon: 973 532 005

Informació actualitzada el dia 7 de novembre de 2015

:


Renovació dels quadres de comandament i protecció de les instal·lacions
dijous, 15 / octubre / 2015
Instalaciones de Cervera

Aigües de Cervera ha renovat els quadres de comandament i la protecció de les instal·lacions elèctriques de baixa tensió del magatzem de Cervera i del dipòsit de capçalera de Cervera, amb una capacitat de 4.000 m3.

Aquesta actuació ha suposat una millora en el repartiment de la potència en tota la instal·lació elèctrica i la renovació dels elements de protección directes i indirectes contra el contacte, garantint així la seguretat per als treballadors i persones alienes.

:


Aigües de Cervera compromesa en la prevenció de riscos laborals
dimecres, 23 / setembre / 2015
Auditoria

Aigües de Cervera té un compromís ferm en la millora contínua i en la prevenció de riscos laborals. Actualment l’empresa disposa de la certificació que acredita el compliment dels requisits de la norma OHSAS 18001:2007 i el passat 17 de setembre  ha superat amb èxit l’auditoria periòdica interna que ha inclòs la revisió de tots els processos del servei d’abastament d’aigua potable així com els de l’estació depuradora d’aigües residuals. El resultat ha estat satisfactori amb una sola No Conformitat de tipus lleu.

La norma OHSAS 18001:2007 fa referència al sistema de gestió de Seguretat i Salut Laborals i està orientada a la identificació i el control de riscos laborals i a l’adopció de mesures de prevenció per evitar l’ocurrència d’accidents.

Un dels requeriments de la norma és la realització periòdica d’auditories internes i externes. Les auditories són un instrument de medició de les condicions de treball existents a l’empresa, el qual permet avaluar el programa de seguretat i salut vigent a l’empresa, per tal de millorar-ne la seva efectivitat i són realitzades anualment per tècnics especialistes del Servei de Prevenció Mancomunat d’Agbar a cadascuna de les empreses del grup.

:


Formació per a la correcta entibació de rases
dilluns, 13 / juliol / 2015
Professionals d'Aigües de Cervera

Aigües de Cervera, en el seu procés de millora contínua envers la qualitat del treball i la seguretat i salut dels seus treballador i clients ha realitzat una formació teòrico-pràctica per a l’entibació de rases.

El curs consistia en l’aplicació de mesures preventives, els tipus de tecnologies disponibles per a la protecció de les rases per evitar despreniments de terres, la senyalització i protecció per als propis treballadors i tercers i una part pràctica, on es van aplicar els coneixements adquirits.

:


Instal·lada una vàlvula reguladora de pressió a Cervera
dilluns, 9 / març / 2015
Vàlvula instal·lada a la xarxa

Aigües de Cervera ha instal·lat una vàlvula reguladora per controlar la pressió de bona part de la xarxa d’aigua potable, millorant així el servei d’aproximadament el 60 per cent dels abonats de Cervera.

La vàlvula reguladora s'ha instal·lat a l'artèria principal de distribució de 300 mm de diàmetre, situada a l'Avinguda Manresa. L’obra ha estat finançada en part per la Diputació de Lleida pel concepte d’ajut a inversions per a la millora en la gestió de l’aigua d’ús públic.

Amb el nou equipament es pot regular la pressió a la xarxa de distribució d’aigua potable, evitant així possibles fuites i millorant el servei.

:


GESTIÓ D'OPERACIONS EN TERRENY (GOT)
dilluns, 29 / desembre / 2014
Video sobre GOT

Aigües de Cervera ha implantat recentment la Gestió d'Operacions en Terreny (GOT),sistema que permet planificar, gestionar i especialment millorar la comunicació als operaris de les feines que han de realitzar a la xarxa d’aigua. GOT millora la qualitat del servei mitjançant la reducció del temps d'atenció a clients, la resolució i comunicació àgil d'incidències i l'eliminació de possibles errors administratius en el tractament de la informació, el que suposa un canvi cultural en la gestió de les operacions.

Amb la implantació del sistema GOT els operaris ja no han d’utilitzar papers per rebre les ordres de feina i per comunicar-ne els resultat, sinó que la comunicació es fa a través de terminals mòbils (PDA), d’aquesta manera s’aconsegueix digitalitzar tota la informació, incrementant la fiabilitat i disponibilitat de la informació i millorant el servei prestat al client.

La implantació i ús de GOT, implica una sèrie de beneficis per a l'usuari ja que es millora considerablement el servei prestat:

  • Les incidències d’avaries reportades pels clients a través del centre d’atenció telefònica, se informen automàticament als dispositius mòbils dels operaris de forma que puguin ser ateses d’una forma molt més àgil.
  • El client pot ser informat en temps real sobre l’estat de la seva sol•licitud.
  • Permet mantenir informat al client sobre l’estat i temps de resolució de les avaries, motius de talls de subministrament i temps previstos de reposició, amb informació provinent directament des de camp.
  • Les ordres de treball del tipus canvis o instal·lacions de comptador, reposicions de subministrament, alta de noves escomeses, etc., són remeses de forma automàtica des de l’oficina al operari per a la seva planificació i gestió.
  • Extracció d’informes de seguiment de terminis per a la resolució de tasques.
  • Report automàtic dels materials realitzats en camp i per tant, control exhaustiu i més eficient de stocks

Visualitzar video sobre GOT

:


Les nostres "Regles Que Salven"
dilluns, 18 / agost / 2014
Regles que salven

Durant 2014 tots els operaris d'Aigües de Cervera, ja siguin de xarxa o els treballadors de plantes potabilitzadores o depuradores, assisteixen a reunions periòdiques per tractar i desenvolupar cadascuna de “Les nostres Regles Que Salven”.

Es tracta de deu regles molt senzilles, basades en l’experiència real de les empreses del Grup, enunciades amb l’objectiu d’assolir “Zero accidents mortals” a les tasques portades a terme habitualment en l’activitat de l’empresa.

Les reunions es celebren mensualment, són dirigides pel responsable dels treballadors i en elles els operaris són capaços de posar en context cadascuna de les Regles Que Salven, analitzar les desviacions que es poden produir en situacions reals de treball i comprometre’s a respectar cada regla.

El compromís individual i col·lectiu de cadascuna de les regles que salven és fonamental per a preservar la seguretat laboral a l’empresa. La reunió d’equip que es porta a terme es recolza amb material de suport, targetes i pòsters tipus roll-up on es presenten les Regles Que Salven.

:


Avís sobre els tractaments de l'aigua
dijous, 24 / abril / 2014

Hem detectat que diverses empreses comercialitzadores de dispositius domèstics per al tractament de l'aigua estan realitzant campanyes publicitàries que generen dubtes en relació amb la qualitat i la seguretat de l'aigua subministrada.
Davant aquestes circumstàncies, és necessari recalcar que la qualitat i la seguretat de l'aigua subministrada per Aigües de Cervera és inqüestionable, com així demostren els controls constants realitzats per les diferents administracions competents i per laboratoris degudament acreditats.
Al contrari, els aparells que es comercialitzen mitjançant les citades campanyes no sols no milloren la qualitat sanitària de l'aigua potable que distribueix la companyia sinó que, en tot cas, poden reduir la concentració de sals minerals, imprescindibles per a l'organisme.

Cal recordar, així mateix, que cap persona està autoritzada a efectuar cobraments al seu domicili particular en nom d'Aigües de Cervera, per a cap gestió.

EASCS: :

INICIEM CAMPANYA PER PROTEGIR LES INSTAL·ACIONS DEL FRED dijous, 28 / novembre / 2013
gelades

Aigües de Cervera tornar a fer la campanya per intentar evitar els problemes que provoquen les baixes temperatures en instal·lacions hidràul·liques, proposant alguns consells pràctics per prevenir els problemes de congelació.  


INAUGURACIÓ NOVA OFICINA A CERVERA
dimecres, 12 / desembre / 2012

Amb el nostre propòsit de continuar millorant el nostre servei, hem inaugurat la nova oficina d’atenció al client d’Aigües de Cervera.

A partir d’ara, la nostra atenció presencial al client la farem des de l'avinguda Duran i Sanpere, número 5, de dilluns a divendres, de 10.00h. a 13.30h.

L’accés a l’oficina és més còmode per la seva nova ubicació i per tenir una zona d’aparcament propera i representa una millora visible amb un espai molt més ampli, modern i funcional que fa que sigui més confortable la zona d’espera per als clients.

També s’han ampliat les línies de comunicacions perquè l’atenció als clients sigui més ràpida i efectiva.

EASCS:


NOU SERVEI D'ASSISTENCIA INTEGRAL D'AIGUA
divendres, 11 / novembre / 2011

L'assegurança de la llar normalment es limita a cobrir danys provocats per les avaries.

Per estar protegit davant avaries i emergències de la instal·lació d'aigua, completeu la vostra cobertura amb el servei que t'ofereix SEGURAGUA.

Com a propietari o inquilí de la vostra llar, sou responsable de tota la instal·lació d'aigua de l'habitatge, a partir del comptador. Aquesta responsabilitat s'estén a tots els seus elements, inclosa la canalització d'entrada i de desguàs, tant de canonades encastades com de canonades a la vista. Aquesta responsabilitat comporta haver de mantenir la instal·lació en bon estat i atendre les possibles incidències que s'hi puguin ocasionar.

A Aigües i Serveis de Cervera i Segarra, (EASCS) us oferim SEGURAGUA per ajudar-vos a solucionar qualsevol emergència a la vostra instal·lació d'aigua.

:

Enllaç a l'oficina virtual
EL TEU MUNICIPI
Casa
Enllaç als talls programats Enllaç al Portal de Transparència